درباره وبلاگ
موضوعات


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 1583
بازدید ماه : 1658
بازدید کل : 148863
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


 

آرشیو کد آهنگ

دانلود این اهنگ




دریافت کد جملات شریعتی
تبادل لينك اتوماتيك
دانلود،دانلود نرم افزار،دانلود رايگان

 

بهینه سازی و افزایش سرعت و کارایی ویندوز ۷ با استفاده از WinTuning 7 v2.03
اگر شما هم یکی از کاربران سیستم عامل جدید و محبوب مایکروسافت یعنی ویندوز ۷ هستید ، احتمالا در برخی از پردازشها با کندی ویندوزتان مواجه شده اید ، و گاهی اوقات ، راه حلی برای این مشکلات پیدا نکرده اید!این مشکلات بعضا بخاطر گرافیکی شدن اکثر قسمتهای ویندوز و قرار گرفتن افکتها و حالتهای خاص در برخی از سیستمهایی که دارای رم و پردازنده معمولی هستند پیش می آید ، ولی همیشه راهی برای حل این مشکلات بغیر از تغییر ویندوز وجود دارد.امروز از پاتوق یو ، قصد معرفی نرم افزاری فوق العاده کاربردی برای کاربران ویندوز ۷ را داریم که میتوانید توسط این نرم افزار براحتی ویندوز ۷ خود را از لحاظ سرعت و پردازش بهینه سازی کنید.
نرم افزار WinTuning 7 v2.03 ، نرم افزاری قدرتمند در زمینه بهینه سازی سرعت ویندوز هفت میباشدکه ویندوز شما را از حالت کند و خسته کننده خارج خواهدکرد.با استفاده از این نرم افزار ، براحتی میتوانید سرعت پردازش اطلاعات خود را در ویندوز هفت چند برابر کنید زیرا این نرم افزار بطور مستقیم به لایه های پردازش ویندوز تاثیر میگذارد و باعث میشود که سرعت پردازش اطلاعات شما در ویندوز هفت بالا برود.نسخه ۱٫۰۸ این برنامه بتازگی منتشر شده است ، و شما هم اکنون میتوانید از پاتوق یو  ، نسخه کامل آن را دریافت و مورد استفاده خود قرار دهید


ادامه مطلب ...


پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 10:25 ::  نويسنده : امير خليل

برای دانلود برنامه ها به اامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 10:20 ::  نويسنده : امير خليل

 

نرم افزار شجره نامه پیامبران 
 
نرم افزاری جالب و کم حجم برای اطلاع از فرزندان و آباء پیامبران الهی است. ضمناً استفاده از این نرم افزار آسان است فقط کافی است بر روی پیامبر دلخواه کلیک کرده تا شجره نامه آن ظاهر شود. 
  
 


ادامه مطلب ...


پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 10:16 ::  نويسنده : امير خليل

وقت نماز (برنامه اذان گو)

   SalaatTime
   

  نرم افزار دیگری برای پخش اذان بر روی کامپیوتر.شما با دادن شهر خود از شهرهای تحت پوشش این برنامه می توانید اذان را به وقت محل اقامت خود بشنوید.در قسمت Quran می توانید تلاوت قرآن را با صوت شیخ سدیس گوش دهید.همچنین دارای قبله نما نیز می باشد و شما قادر هستید تغییرات دلخواه خود را اعمال نمایید.

 

 

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 10:12 ::  نويسنده : امير خليل

 

                             

 

نام نرم افزار: Quran in word( برنامه ای برای تایپ آیات قرآن در محیط word) 

 

توضیحات : نرم افزاری عالی مناسب کسانی که با تایپ متون دینی زیاد سروکار دارند . نکته جالب این برنامه اینست که با خط  "عثمان طه " آیات را تایپ می کند و دارای ترجمه انگلیسی هم می باشد.  

 

روش استفاده : ابتدا شما بایستی نرم افزار را نصب کنید ،بعد از نصب هیچ آیکونی مجزا نخواهد داشت .بلکه شما باید نرم افزار word را باز کنید ، در قسمت منوها در قسمت آخر منویی با نام " AL-Quran " درست می شود. سپس شما برای اینکه آیه مورد نظر خود را بنویسید ؛ روی منوی ایجاد شده کلیک کنید و گزینه " Get Arabic " را امتخاب کنید ، پنجره ای کوچک باز می شود که در این پنجره شما بایستی ابتدا نام سوره را انتخاب ،بعد شماره آیه را به آن وارد نمایید سپس دکمه تایید را فشار دهید. پیشنهاد می کنیم برای اینکه آیه مورد نظر را زود پیدا کنید ؛شماره سوره را به جای نام سوره به آن بدهید. در ضمن آگر ترجمه انگلیسی را همراه متن آیه می خواهید گزینه " Get Arabic + Translation " انتخاب کنید.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 10:5 ::  نويسنده : امير خليل

 

نام نرم افزار :ریاض الصالحین دو جلدی


توضیحات : مجموعه احادیث صحیح بخاری ( در دو جلد) که بصورت یک برنامه نگاشته شده است.


زبان : عربی



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب