درباره وبلاگ
موضوعات


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 323
بازدید ماه : 2038
بازدید کل : 149243
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


 

آرشیو کد آهنگ

دانلود این اهنگ




دریافت کد جملات شریعتی
تبادل لينك اتوماتيك
دانلود،دانلود نرم افزار،دانلود رايگان
پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, :: 13:7 ::  نويسنده : امير خليل

 

نام فایل

u999.zip

آدرس اینترنتی
حجم فایل 459 KB
تعداد دانلود 32792
تاریخ انتشار 1390/02/22 12:47 PM
تاریخ آخرین دانلود 1390/11/27 01:04 PM
توضیحات  
 
چنانچه این فایل را ناقض قوانین و مقررات سایت می دانید، لطفا به ما گزارش دهید.



 

Google Earth

Google Earth نا م نرم افزار مجازی است که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا در سرتاسر سیاره پهناور زمین  بسادگی به گشت و گذار بپردازید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به دنبال شهر خود بگردید و برای مشاهده جزئیات بهتر از محل زندگی خود مانند، مدرسه ها، مساجد، مکان های تاریخی و حتی منزل خود برروی تصاویر گرفته شده از ماهواره از محل مورد نظر زوم نموده و آنها را بزرگنمایی نمایید. Google Earth Pro نسخه ارتقاء یافته این نرم افزار می باشد، این نسخه قابلیتهای بسیار زیاد دیگری دارد که شامل عکس گرفتن، ساختن فیلم، یا چاپ با امکانات پیشرفته و غیره از جمله آنها می باشند. Google Earth Pro قدرت جستجوی گوگل را با تصاویر ماهواره ای، نقشه ها، پستی و بلندی های زمین و نمایش ساختمان ها بصورت سه بعدی همراه می سازد تا اطلاعات تصویری ازسرتاسر جهان را در سر انگشتان شما قرار دهد. علاوه بر بهبودنمایش سه بعدی تصاویر توسط این برنامه، قابلیت جدید افزوده شده شگفت انگیز در این نسخه از نرم افزار این است که می توانید کهکشان های بیرون جو وسیارات مختلف دیگر را به آسانی وبا جزئیات تماشا نمود، هچنین می توانید تغییرات جهانی در اثر گذشت زمان را مشاهده نمود، چنانچه کنجکاو هستید بدانید همسایگی شما بر اثر گذشت زمان چگونه تغییر نموده است، Google Earth کلید دسترسی به گذشته را به دستان شما می دهد. با یک کلیک ساده می توانید چگونگی پراکندگی شهری، ذوب کوههای یخی عظیم الجثه، فرسایش در منطق ساحلی، و غیره را مشاهده نمایید.

قابلیت جدید اکتشاف افزوده شده دراین نسخه ، حالت شبیه ساز پرواز (Flight Simulator) می باشد، به گونه ای که با انتخاب منوی Tools ، وارد گزینه Flight Simulator شوید، حال می توانید در میان ساختمان های سه بعدی شهر های معروف جهان مانند San Francisco, Baltimore, Atlanta, Raleigh, Charlotte پرواز کنید. همچنین می توانید به اعماق اقیانوس های شیرجه روید و در این ویژگی می توانید در مکانهای مختلف اقیانوسها شیرجه روید و محتوا های اختصاصی از شرکای این نرم افزار مانند BBC و National Geographic مشاهده نموده و حتی بقایای کشتی شکسته تایتانیک (Titanic)‌ را بصورت سه بعدی مشاهده نمایید.

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Google Earth :

    - مشاهده ی کره ی زمین به صورت سه بعدی و از فضا.
    - امکان مشاهده ی محل سکونت خود و قابلیت زوم تا چند برابر بر روی آن.
    - مشاهده ی نقاط مورد نظر به همراه جزئیات مانند: ساختمانها ، خیابانها و ...
    - قابلیت یافتن طول و عرض جغرافیایی محل سکونت خود.
    - امکان مشاهده ی اقیانوسها و رفتن به دنیای زیر آب.
    - امکان مشاهده ی منظومه ی شمسی و دیگر کرات.
    - امکان جستجو برای یافتن نقطه ی مورد نظر.
    - امکان گرفتن عکس با کیفیت از نقاط مورد نظر.
    - پشتیبانی کامل از جی پی اس.
    - قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
    - داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
    - سازگار با ويندوز هاي مختلف.
    - داشتن حجم مناسب.
    - اجرا با يک کليک.
    - کاربرد آسان.
    -  پشتیبانی از زبان فارسی.
    - و ..



ادامه مطلب ...


 

نظارت و کنترل رایانه از راه دور با نرم افزار Classroom Spy Professional Edition 3.8.3

نرم افزار Classroom Spy Professional Edition 3.8.3 ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل کلیه فعالیت های تمامی کاربران تحت شبکه و مشاهده تمامی رفتار آنها را به صورت زنده و تصویری می باشد. این نرم افزار به شما امکان مشاهده به طور زنده مانیتورهای کامپیوترهای راه دور را می دهد. از این طریق، شما همیشه می توانید مشاهده نمایید که کاربر روی کامپیوتر راه دور چه کاری انجام می دهد. همچنین با امکاناتی که دارد مدیریت کلاس را به صورت کامل برای مدیران کلاس فراهم آورده و کار آموزش را برای دانش آموزان و دانشجویان آسان تر می نماید. مشاهده و ضبط تمامی فعالیت های تمامی کاربران، جلوگیری کردن از مشاهده وب سایت ها، اجرای نرم افزار های مختلف و یا قطع برنامه های در حال اجرا، مدیریت کردن تمامی کامپیوتر ها از یک محل، راه اندازی کامل، ذخیره فعالیت ها به صورت تصویری در فرمت AVI، جلوگیری از دسترسی به اینترنت، نمایش آنلاین تصاویر از کامپیوتر های تحت شبکه، قابلیت نمایش



ادامه مطلب ...


 

چت کردن کاربران در شبکه های کامپیوتری با LanToucher Messenger v1.55

LanToucher Messenger نام مسنجری است که برای ارتباط بین کامپیوتر های متصل به شبکه محلی ( local ) طراحی شده است و نحوه عملکرد آن به گونه ای است که پیغام ها به طور مستقیم ارسال می شوند و مانند مسنجرهایی مانند یاهو مسنجر نیازی به سرور نمی باشد که مزیت بزرگی به شمار می رود . این ابزار با کاربری آسان خود هنوز هم بهترین گزینه پیغام رسان برای کاربران خانگی و یا شرکت های تجاری به شمار می رود . LanToucher Messenger به گونه ای ساخته شده است که قابلیت نصب بر روی بیشتر سیستم عامل های پرطرفدار ویندوز از قبیل Windows Vista/Windows NT 4/2000/XP/Server 2008/Server 2003 و همچنین Unix/Linux می باشد و با استفاده از پروتوکل های استاندارد SMB/CIFS کار می کند.

این برنامه برخلاف گونه های مشابه از پهنای باند بسیار کمی برای برقراری ارتباط استفاده می کند. همچنین این برنامه برای اجرا تنها به ۱۶ مگابایت رم نیاز دارد که می توان نرم افزار را بر روی سیستم های قدیمی نیز نصب کرده و استفاده نمود. LanToucher Messenger به دلیل نیاز نداشتن به اینترنت از هرگونه حملات هکر ها مصون خواهد ماند و محیطی امن را برای ارتباط ایجاد می کند و می بایست از بابت ورود ویروس ها و سایر بد افزار ها خیلاتان آسوده باشد .



ادامه مطلب ...


 

کنترل آسان سیستم از را دور با نرم افزار TeamViewer 5.0.8539
TeamViewer ابزاری کم حجم سبک و خوش ساخت است که تحت ویندوز و مک به شما امکان دسترسی به هر کامپیوتری که به اینترنت وصل و این ابزار بر رویش نصب باشد را با در اختیار داشتن ID و شماره رمز آن کامپیوتر فراهم می کند. از TeamViewer می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود با کامپیوترشان از راه دور، ارائه پرزنتیشن از راه دور بر روی کامپیوتر فرد دیگری و همچنین انتقال فایل بین دو کامپیوتر بهره بگیرید . نکته ی مهم اینکه TeamViewer را می توانید روی هر کامپیوتری که بخواهید بدون اینکه سطح دسترسی Admin در آن داشته باشید اجرا کنید چون بی نیاز از نصب می باشد، و این یعنی خیلی راحت از کافی نت ها و سایر جاهای دیگر که دسترسی به اینترنت فراهم باشد می توانید به کامپیوتر مورد نظرتان دسترسی داشته باشید.ضعف TeamViewer در اینجاست که فقط به شما اجازه ی برقراری تماس با یک سیستم را می دهد و اگر بخواهید سیستم دومی را ریموت کنید باید ارتباط خود را با سیستم اول قطع نمائید. ضمنا می توانید با استفاده از آن کامپیوتر دوستان آشنایان را کنترل کنید و یا دسکتاپ خود را به آنها نمایش دهید. یا اینکه بدون نمایش دسکتاپ خود به دیگران و مشاهده دسکتاپشان فقط به نقل و انتقال فایل بپردازید.  ارتباطی که از این طریق بین دو کامپیوتر ایجاد می شود کاملا رمز نگاری شده و ایمن می باشد و البته TeamViewer برای استفاده ی شخصی رایگان است که البته سایت پاتوق یو پکیج کامل و کرک شده این نرم افزار را در اختیارتان قرار می دهد .
نکته جالب توجه در TeamViewer این است که می تواند در کنار فایروال ها و NAT proxy ها بدون آنکه خللی در فعالیتش به وجود آید کار کند . این نرم افزار که لایسنس استفاده اش برای کاربرهای خانگی به صورت رایگان می باشد هزاران هزار استفاده کننده در سراسر دنیا دارد و با رمزگذاری کردن اطلاعات تبادل یافته بین یوزر ها بیشترین امنیت ممکن را تضمین می نماید


ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب