درباره وبلاگ
موضوعات


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 192
بازدید هفته : 206
بازدید ماه : 1921
بازدید کل : 149126
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


 

آرشیو کد آهنگ

دانلود این اهنگ




دریافت کد جملات شریعتی
تبادل لينك اتوماتيك
دانلود،دانلود نرم افزار،دانلود رايگان

 

نرم افزار کم حجم برای اجرای فایل های ورد - Word Reader 6.05

همانطور که می دانید برای اجرای فایلهای ورد در محیط ویندوز نیاز به برنامه Microsoft Word دارید که هم حجم بالایی دارد و هم مقدار زیادی از حافظه سیستم را اشغال می کند. Word Reader یک برنامه بسیار ساده و کم حجم برای اجرای فایل های ورد می باشد. این برنامه با محیط ساده و کاربر پسند خود تمامی فرمت های ورد از جمله .DOCX , .DOC , .TXT , .RTF , .Htm,*.Html را پشتیبانی می کند. این برنامه چند زبانه می باشد و فایل هایی که با ورد 97 - 2003 - 2007 ساخته شده اند را بدون آسیب زدن و افت کیفیت براحتی اجرا می کند.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 10:25 ::  نويسنده : امير خليل

برای دانلود برنامه ها به اامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 10:12 ::  نويسنده : امير خليل

 

                             

 

نام نرم افزار: Quran in word( برنامه ای برای تایپ آیات قرآن در محیط word) 

 

توضیحات : نرم افزاری عالی مناسب کسانی که با تایپ متون دینی زیاد سروکار دارند . نکته جالب این برنامه اینست که با خط  "عثمان طه " آیات را تایپ می کند و دارای ترجمه انگلیسی هم می باشد.  

 

روش استفاده : ابتدا شما بایستی نرم افزار را نصب کنید ،بعد از نصب هیچ آیکونی مجزا نخواهد داشت .بلکه شما باید نرم افزار word را باز کنید ، در قسمت منوها در قسمت آخر منویی با نام " AL-Quran " درست می شود. سپس شما برای اینکه آیه مورد نظر خود را بنویسید ؛ روی منوی ایجاد شده کلیک کنید و گزینه " Get Arabic " را امتخاب کنید ، پنجره ای کوچک باز می شود که در این پنجره شما بایستی ابتدا نام سوره را انتخاب ،بعد شماره آیه را به آن وارد نمایید سپس دکمه تایید را فشار دهید. پیشنهاد می کنیم برای اینکه آیه مورد نظر را زود پیدا کنید ؛شماره سوره را به جای نام سوره به آن بدهید. در ضمن آگر ترجمه انگلیسی را همراه متن آیه می خواهید گزینه " Get Arabic + Translation " انتخاب کنید.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب