درباره وبلاگ
موضوعات


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 71
بازدید ماه : 419
بازدید کل : 147204
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


 

آرشیو کد آهنگ

دانلود این اهنگ




دریافت کد جملات شریعتی
تبادل لينك اتوماتيك
دانلود،دانلود نرم افزار،دانلود رايگان

 

نرم افزار موبایل همراه بانک دی Day Mobile Bank

توسط نرم افزار همراه بانک دی می توانید تمامی امور بانکی تان را از طریق تلفن همراه خود انجام دهید. این نرم افزار قابلیت نصب بر روی اکثر گوشی ها را دارا می باشد.


خدمات قابل ارائه در همراه‌ بانك دی:
- مشاهده مانده حساب
- مشاهده گردش حساب
- انتقال وجه بین حساب‌های دارای یک شماره مشتری
- استعلام چک
- جلوگیری از دادن رمزهای ساده به حساب به منظور افزایش ضریب ایمنی سیستم
- دریافت رمز حساب با استفاده از کارت برای تک‌تک حساب‌های مرتبط با کارت
- امكان انتقال وجه بين حسابهاي خود شخص در بانك دي (روزانه تا سقف 30/000/000 ريال)
- اعلام کد شبا
- اعلام نرخ ارز



ادامه مطلب ...


 

Google Earth

Google Earth نا م نرم افزار مجازی است که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا در سرتاسر سیاره پهناور زمین  بسادگی به گشت و گذار بپردازید. با استفاده از این نرم افزار می توانید به دنبال شهر خود بگردید و برای مشاهده جزئیات بهتر از محل زندگی خود مانند، مدرسه ها، مساجد، مکان های تاریخی و حتی منزل خود برروی تصاویر گرفته شده از ماهواره از محل مورد نظر زوم نموده و آنها را بزرگنمایی نمایید. Google Earth Pro نسخه ارتقاء یافته این نرم افزار می باشد، این نسخه قابلیتهای بسیار زیاد دیگری دارد که شامل عکس گرفتن، ساختن فیلم، یا چاپ با امکانات پیشرفته و غیره از جمله آنها می باشند. Google Earth Pro قدرت جستجوی گوگل را با تصاویر ماهواره ای، نقشه ها، پستی و بلندی های زمین و نمایش ساختمان ها بصورت سه بعدی همراه می سازد تا اطلاعات تصویری ازسرتاسر جهان را در سر انگشتان شما قرار دهد. علاوه بر بهبودنمایش سه بعدی تصاویر توسط این برنامه، قابلیت جدید افزوده شده شگفت انگیز در این نسخه از نرم افزار این است که می توانید کهکشان های بیرون جو وسیارات مختلف دیگر را به آسانی وبا جزئیات تماشا نمود، هچنین می توانید تغییرات جهانی در اثر گذشت زمان را مشاهده نمود، چنانچه کنجکاو هستید بدانید همسایگی شما بر اثر گذشت زمان چگونه تغییر نموده است، Google Earth کلید دسترسی به گذشته را به دستان شما می دهد. با یک کلیک ساده می توانید چگونگی پراکندگی شهری، ذوب کوههای یخی عظیم الجثه، فرسایش در منطق ساحلی، و غیره را مشاهده نمایید.

قابلیت جدید اکتشاف افزوده شده دراین نسخه ، حالت شبیه ساز پرواز (Flight Simulator) می باشد، به گونه ای که با انتخاب منوی Tools ، وارد گزینه Flight Simulator شوید، حال می توانید در میان ساختمان های سه بعدی شهر های معروف جهان مانند San Francisco, Baltimore, Atlanta, Raleigh, Charlotte پرواز کنید. همچنین می توانید به اعماق اقیانوس های شیرجه روید و در این ویژگی می توانید در مکانهای مختلف اقیانوسها شیرجه روید و محتوا های اختصاصی از شرکای این نرم افزار مانند BBC و National Geographic مشاهده نموده و حتی بقایای کشتی شکسته تایتانیک (Titanic)‌ را بصورت سه بعدی مشاهده نمایید.

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Google Earth :

    - مشاهده ی کره ی زمین به صورت سه بعدی و از فضا.
    - امکان مشاهده ی محل سکونت خود و قابلیت زوم تا چند برابر بر روی آن.
    - مشاهده ی نقاط مورد نظر به همراه جزئیات مانند: ساختمانها ، خیابانها و ...
    - قابلیت یافتن طول و عرض جغرافیایی محل سکونت خود.
    - امکان مشاهده ی اقیانوسها و رفتن به دنیای زیر آب.
    - امکان مشاهده ی منظومه ی شمسی و دیگر کرات.
    - امکان جستجو برای یافتن نقطه ی مورد نظر.
    - امکان گرفتن عکس با کیفیت از نقاط مورد نظر.
    - پشتیبانی کامل از جی پی اس.
    - قابليت بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
    - داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
    - سازگار با ويندوز هاي مختلف.
    - داشتن حجم مناسب.
    - اجرا با يک کليک.
    - کاربرد آسان.
    -  پشتیبانی از زبان فارسی.
    - و ..



ادامه مطلب ...


 

افزایش و بهینه سازی سرعت اینترنت توسط Turbo Internet 2.1.16

در این پست از سایت پاتوق یو ، نرم افزار Turbo Internet را آماده کرده ایم. توسط این نرم افزار می توانید به تمامی قدرت اینترنت خود دست یابید. توسط این نرم افزار می توانید سرعت بارگذاری ویدیوهای آنلاین را نیز افزایش دهید. همچنین Turbo Internet دارای یک دانلود منیجر سریع و راحت می باشد. کنترل میزان استفاده از پهنای باند ماهانه، سرعت بالا در دانلود از اینترنت، دانلود فیلم از سایت های ویدیو آنلاین و مدیریت پهنای باند از دیگر امکانات این نرم افزار است



ادامه مطلب ...


 

اطلاعات کامل از سایتها و تاریخچه سایتها توسط نرم افزار DomainHostingView 1.11


در این مطلب از سایت پاتوق یو نرم افزار جدید DomainHostingView را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. توسط این نرم افزار قادر خواهید بود به مشخصات وب سایت ها نظیر : مکان قرار گیری سرور، نوع هاست، اطلاعات دامنه وب سایت و ... دسترسی پیدا کنید



ادامه مطلب ...


 

جستجوی سریع و آسان فایلهای تورنت با نسخه جدید نرم افزار Torrent Search 0.11.1

برای این پست از سایت پاتوق یو ، نرم افزار جدید تورنت سرچ را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. نرم افزار Torrent Serach این اجازه را به شما می دهد تا با انتخاب سایز ، نوع ، دسته بندی و ... فایل های تورنت و به گونه ای با فیلتر کردن نتایج ، سریعتر به اطلاعات مورد نظر خود برسید



ادامه مطلب ...


 

دانلود کامل تمام اطلاعات یک وب سایت با Offline Explorer Enterprise v6.0.3658

Offline Explorer نرم افزاری است برای دانلود کل یک سایت، مجموعه  عکسهای Online، انجمن ها و… از گسترده ترین و متنوع ترین سایتهای پشتیبانی شده. پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از دیگر ویژگی های این نرم افزار است. پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از دیگر ویژگی های این نرم افزار است. با استفاده از این نرم افزار حتی می توانید بخش دلخواهی از سایت مورد نظرتان را بصورت نامحدود دانلود نموده و برای مشاهده، ویرایش و یا مرور بصورت آفلاین در آینده مورد استفاده قرار دهید.

 

 

 

قابلیت های عمومی نرم افزار Offline Explorer Enterprise v6.0.3658:
- ذخیره زمان: با این توانایی نرم افزار می توانید بیش از ۵۰۰ فایل را همزمان با هم دانلود نموده و به آسانی و به سرعت اطلاعات اینترنتی را بر روی هارد دیسک کامپیوترتان قرار دهید. این فایل ها همواره برای شما موجود است. بنابراین هیچ زمانی را از دست نخواهید داد.
- انتقال: Offline Explorer به شما اجازه می دهد حتی هنگامی که با Laptop خود در سفر هستید با وب سایت مورد نظرتان در ارتباط باشید. وقتی مسئولین پرواز از شما می خواهند اتصال اینترنتی خود را قطع نمایید، شما هنوز هم وب سایتتان را بر روی هارد دیسک دارید! حتی هنگامی که محتویات آنلاین تغییر یافته و یا جابجا شوند فایلهای شما دست نخورده باقی می مانند.
- ذخیره صوت و ویدئو برای مشاهده آفلاین: در اینترنت فایلهای صوتی و ویدئویی بسیار زیادی وجود دارد. اما ممکن است با مرورگرتان نتوانید آنها را ذخیره نمایید. این نرم افزار می توانید این کار را برای شما انجام دهد. حتی می تواند به سادگی از پروتکلهای RTSP، PNM، NSV or MMS نیز فایل های مورد نظرتان را ذخیره نماید. می توانید فایل هایتان را با بالاترین کیفیت حتی برای اتصالات مودمی نیز ذخیره نمایید.
- کنترل سایتها: به کمک قابلیت زمانبندی قدرتمند این برنامه، می توانید به صورت خودکار سایت های اینترنتی را کنترل نمایید. این قابلیت ساده و در عین حال قدرتمند می تواند در صورت نیاز با اینترنت اتصال برقرار نموده ، اتصال اینترنت را قطع کند، خود را از حافظه خارج نماید و یا زمانی که تمامی دانلودها به پایان رسیدند کامپیوتر را خاموش نماید.
- بروز رسانی وب سایت به صورت محلی: این نرم افزار می تواند کل یک وب سایت را دانلود نموده، به سرعت آن را ویرایش نماید و سپس مجدداً آن را بر روی اینترنت قرار دهد



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب