درباره وبلاگ
موضوعات


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 415
بازدید کل : 147200
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


 

آرشیو کد آهنگ

دانلود این اهنگ




دریافت کد جملات شریعتی
تبادل لينك اتوماتيك
دانلود،دانلود نرم افزار،دانلود رايگان
جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, :: 22:37 ::  نويسنده : امير خليل


 

 

میخوای خودت symbol بسازی؟ پس به ادامه مطلب برو...



ادامه مطلب ...


 

دانلود پلاگین جدید آرایش چهره در فتوشاپ - AKVIS MakeUp 1.0.165.8001
نرم افزار AKVIS MakeUp برای افزدون آرایش به عکس ها می باشد که با استفاده از این نرم افزار می توانید تغییراتی در عکس ها ایجاد کنید تا علاوه بر زیبا به نظر رسیدن بسیار حرفه ای باشند که در زمینه مد و زیبایی برای زیباتر نشان دادن مدل ها می باشد و بسیاری از عکس هایی که در مجلات مد و زیبایی می بینید با این نرم افزار ویرایش شده اند ، کار با این نرم افزار بسیار ساده است و فقط کافیست تا پس از باز کردن برنامه عکس را باز کنید و کلید Run را بزنید تا عکس بصورت اتوماتیک رتوش شود و تغییرات لازم در آنها ایجاد شود .این نرم افزار دارای دو حالت سریع و پیشرفته می باشد که در قسمت سریع عکس ها بصورت اتوماتیک با تنظیمات پیش فرض ویرایش می شوند ولی در قسمت پیشرفته تمام امکانات نرم افزار در اختیار شماست و مناسب با سلیقه خود می توانید عکس ها را ویرایش نمایید.
 
ویژگی های کلیدی :
اعمال رژ لب ، سرخاب ، سایه چشم ، پودر و ....
اعمال خط پلک و تغییر رنگ چشم
کاهش یا حذف چین و چروک . رفع لکه های پوست
تغییر شکل دادن هر جنبه ای از صورت و بدن
روشن کردن پوست و یا اضافه کردن قهوه ای مایل به سرخ
تغییر رنگ مو و یا حتی برجسته کردن مو
ابزار تغییر جهره ، ایجاد لبخند جذاب
تنظیم روشنایی ، کنتراست و رنگ در صورت


ادامه مطلب ...


 

دانلود فایل های تصویری FLV و اجرا و تبدیل آنها با نرم افزار GetFLV Pro v9.0.3.2
بسیاری از سایت های اینترنتی برای نمایش تصاویر و فایل های ویدیوئی از فرمت فلش یا FLV استفاده می کنند. این فرمت، بارگذاری محتوا را برای کاربران دشوار می کند، اما به تازگی شیوه ای جدید برای حل این مشکل نیز ابداع شده است. بسیاری از کاربران وب معتقدند مشاهده فایل های ویدیوئی با فرمت فلش در محیط های کاربری خارج از محیط وب کار چندان ساده ای نیست. اگر چه در حال حاضر دهها سایت و ابزار رایگان برای حل این مشکل عرضه شده، اما اکثر آنها همیشه موثر نیستند و کار کردن با برخی از آنها هم بسیار دشوار است.
 GetFLV نرم افزاری کاربردی برای دانلود و مدیریت فایل ویدیویی FLV و پخش و تبدیل آن به دیگر فرمت های ویدیویی و تعمیر ویدیو کلیپ های FLV می باشد. این نرم افزار شامل یک مرورگر FLV می باشد که شما می توانید در سایت های معمولی ویدیوئی بگردید و دانلود کنید. این نرم افزار تنها با سیستم عامل ویندوز سازگار است و می تواند به راحتی فایل های ویدیویی فلش را به انواع فرمت های ویدیویی مانند MP4 ،WMV ،MOV و 3GP تبدیل کند و حتی توانایی تبدیل فایل های مختلف ویدیویی با فرمت های متفاوت به یکدیگر را نیز دارا می باشد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار GetFLV Pro:
- قابلیت دانلود سریع فایل های FLV بوسیله فن آوری بارگذاری در چند بخش
- توانایی دانلود ویدیو کلیپ از معروفترین سایت های جهان
- امکان استاج صوت FLV به فرمت های صوتی معمولی
- مدیریت فایل ویدیویی FLV
- قابلیت دانلود و مدیریت فایل ویدیوئی FLV
- امکان تبدیل فایل های دانلود شده به فرمت های ویدیویی معروف مانندAVI ،MPEG ،MP4 ،3GP ،MOV ،WMV
- توانایی تبدیل ویدیو معمولی به FLV
- قابلیت تبدیل فایل های FLV به فرمت های صوتی معروف MP3, WMA, WAV, AAC و ...
- قابلیت تعمیر فایل های FLV
- استاج فایل صوتی از یک فایل ویدیویی فلش با فرمت mp3
- محیط کاربری ساده و قابل درک
- قابلیت نمایش وضعیت بارگذاری فایل
- امکان توقف بارگذاری و آغاز مجدد آن در هر زمان
- و ...



ادامه مطلب ...


 

طراحی لوگوهای مختلف با Sothink Logo Maker v3
Sothink Logo Maker - یک نرم افزار ساده و قدرتمند برای طراحی و ساخت انواع لوگوهای شرکتی ، تجاری ، شخصی و ... است که خود برنامه دارای 190 قالب آماده ، 40 فونت گوناگون و ... است که بسیار کار شما را آسان می کند . داشتن افکت های سایه دار ، مورب ، توخالی ، درخشان و ... نیز می تواند به شما کمک کند . در نهایت نیز می تواند لوگوهای ساخته شده خود را به فرمت های JPG, PNG , BMP و غیره ذخیره کنید . پشتیبانی از فرمت فلش (SWF) نیز یکی دیگر از وِیژگی های این برنامه است


ادامه مطلب ...


 

دانلود مجموعه ای از افکت ها برای فتوشاپ با نرم افزار PhotoChances Lab 4.5

PhotoChances Lab مجمو عه ای عظیم از فیلترها و افکت های محبوب فتوشاپ می باشد که تنها با یک کلیک قابل دسترسی هستند. فیلترهای محبوبی مانند سیاه سفید ، رنگی کردن و ابزارهای خلاقانه دیگر به شما در ساخت یک عکس با افکت های بسیار زیبا کمک خواهد کرد. با استفاده از ابزار ساخت افکت های تصادفی می توانید افکت های مختلفی را روی تصاویر خود ایجاد کنید. گزینه "عکس های تصادفی" می تواند یک عکس را از مجموعه تصاویر شما به صورت رندوم انتخاب کند و به صورت اتفاقی یک افکت عکس منحصر به فرد را روی آن قرار دهد.

ویژگی های نرم افزار PhotoChances Lab :
- الهام بخشی : بدین ترتیب می توانید شکل های هنرمندانه از عکس های خود را مشاهده کنید و با یک کلیک آن را بدست آورید. با استفاده از Random Effect Generator به ایده های جدیدتری برخورد خواهید کرد که شما را شگفت زده می کنند.
- کشف عکس های قدیمی : با استفاده از گزینه "بارگذاری تصادفی عکس ها" می توانید تصاویر چندین پوشه مختلف که دارای تعداد بسیار زیادی عکس هستند را به همراه افکت های مختلف به نمایش بگذارید. بدین ترتیب ممکن است به عکس هایی که آنها را فراموش کرده بودید نیز بر بخورید.
- ساخت مجموعه افکت های بی نظیر با استفاده از ابزار Random Effect Generator به علاوه کنترل های زیباسازی عکس.
- عکس های شما به گالری افکت ها تبدیل می شوند : هر عکس که توسط نرم افزار ذخیره می شود شامل دستور العمل فیلتر استفاده شده در آن می باشد. با استفاده از PhotoChances Lab می توانید آن افکت را برای عکس های دیگر تنها با کشیدن آن روی آیکون نرم افزار اجرا کنید.
- استایل های یکسان : وقتی شما به افکت مورد نظر خود دست یافتید می توانید آن را به راحتی روی عکس های دیگر نیز اعمال کنید تا عکس هایی یک شکل داشته باشید



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 9:55 ::  نويسنده : امير خليل

 

نام نرم افزار :  Quran Font 

 

توضیحات : شما کافی است همانند نرم افزار های معمولی آنرا نصب کنید که خود به طور اتوماتیک به پوشه فونت ویندوز کپی خواهد شد.فقط توجه داشته باشید آخر نام فونت ها کلمه Quran نوشته شده است.  



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب