درباره وبلاگ
موضوعات


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 75
بازدید ماه : 423
بازدید کل : 147208
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


 

آرشیو کد آهنگ

دانلود این اهنگ




دریافت کد جملات شریعتی
تبادل لينك اتوماتيك
دانلود،دانلود نرم افزار،دانلود رايگان

 

محافظت در مقابل برنامه های مخرب Malwarebytes Anti-Malware PRO v1.51.1.1800
امنیت و محافظت از سیستم در مقابل برنامه های مخرب یکی از مسائلی است که تقریبا تمام کاربران خانگی و اداره ای به آن اهمیت می دهد و برای تامین امنیت کامپیوتر خود از نرم افزارهای مختلفی استفاده می کند . Malwarebytes Anti-Malware نیز یک برنامه ی محافظتی است که سیستم شما را در مقابل انواع تروجان و سایر برنامه های مخرب مقاوم می کند و از جدیدترین تکنولوژی های ارائه شده استفاده میکند تا بتواند پاسخگوی نیازهای امنیتی شما باشد . با اسکن مداوم و پیشرفته هر فایل مشکوکی را قرنطینه می کند و به راحتی می توانید آنها را مدیریت کنید


ادامه مطلب ...


 

نرم افزار ضد اسپایور و ابزارهای جاسوسی Spyware Terminator 2012 v3.0.0.54

Spyware Terminator نرم افزاری رایگان، ساده و قدرتمند برای حذف نرم افزارهای جاسوسی می باشد که در این راه با ایجاد یک لایه امنیتی در مقابل نرم افزارهای مخرب ، Keylogger ها ، تروجان ها ، Hijacker های مرورگر و دیگر خطرات موجود ، امنیت سیستم شما را افزایش می دهد. این نرم افزار با ایجاد یک سپر محافظ ، اسکن حرفه ای سیستم و پیدا کردن بدافزارها ، بالاترین امنیت را برای شما به ارمغان می آورد. ترکیب لایه امنیتی ضد نرم افزارهای جاسوسی و هشدار برای جلوگیری از ورود به وبسایت های خطرآفرین باعث شده Spyware Terminator به یکی از محبوب ترین نرم افزارهای امنیتی بین کاربران تبدیل شود. این نرم افزار کل سیستم شما را برای یافتن خطرات شناخته شده اسکن کرده و یک گزارش از این روند برای شما تهیه می کند. بدین ترتیب شما می توانید به خوبی تصمیم به حذف یا نگه داشتن اطلاعات خود کنید. قابلیت دانلود و نصب خودکار آپدیت ها از دیگر ویژگی های مفید آن است. همچنین کاربران می توانند برای اجرای اسکن ، زمان بندی کرده تا امنیت کاملی را همیشه برای سیستم خود فراهم کنند.



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 8:57 ::  نويسنده : امير خليل

رم افزار ASGATech Quran v3.04 S60v5 یکی از بهترین نرم افزار های اسلامی است که برای نوکیا سری ۶۰ ویرایش ۵ است که با گوشی های لمسی نیز سازگاری تمام دارد در زیر برخی از امکانات آن را با هم بررسی می کنیم .

 


 

 

 

 

امکانات:

 

 

جستجوی آیات و سوره ها
-قابلیت Bookmark کردن
-گوش دادن به ایات قران با صوت الحذیفی
- توانایی دانلود فایل های صوتی قرآن
-جستجو در محدوده ی آیه ، سوره و یا کل قرآن و قابلیت جستجو بر اساس کلمه های دقیق و یا بخشی از کلمه
-توانایی برای تنظیم هر گونه شعر یا گروهی از آیات به آنها را در هر زمان تعیین شده قبل از گوش دادن
-آبدیت شدن نسخه از طریق اینترنت

 

 


 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب