درباره وبلاگ
موضوعات


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 1574
بازدید ماه : 1649
بازدید کل : 148854
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


 

آرشیو کد آهنگ

دانلود این اهنگ




دریافت کد جملات شریعتی
تبادل لينك اتوماتيك
دانلود،دانلود نرم افزار،دانلود رايگان
جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, :: 22:41 ::  نويسنده : امير خليل

 

 


 



ادامه مطلب ...


 

 

نرم افزارwith chat room dar nimbuzz pc با قابلیت چت روم با لینک مستقیم

با حجم ۸.۴ مگابایت


 



ادامه مطلب ...


 


 



یك خبر خوب برای كاربران كامپیوتر اینبار Nmbuzz فقط برای كامپوتر آپدیت شد. Nimbuzz PC

امكانات نسخه جدید:
 

  • یك پارچه سازی دفترچه تلفن
  • 10 زبان جدید ( در حال حاضر 13 زبان در كل)

یكی از افزونه های جدید نسخه كامپیوتر دفترجه تلفن میباشد، این ویژگی میتواند بسیار مفید واقع شود، به ویژه برای كاربران NimbuzzOut

با NimbuzzOut شما میتوانید با دوستان و آشنایان خود در خارج كشور تماس بین المللی با هزینه خیلی ارزان از طریق كامپیوتر داشته باشید. در حال حاضر به لطف ویژگی دفترچه تلفن شما میتوانید تمامی شماره تلفن های خود را ذخیره كرده و در تمامی كامپیوترها به آن دسترسی داشته باشید. تنها كاری كه شما باید انجام دهید این است كه وارد اكانت نیمباز خود شوید.

همچنین همانطور كه در تصویر بالا مشاهده میكنید در نسخه جدید نیمباز شما میتوانید در 13 زبان نیمباز را نصب و اسفاده كنید: فارسی ، عربی ، عبری ، تركی ، اندونزیایی ، چینی ، ژاپنی ، كره ای ، تایلندی ، هلندی ، انگلیسی ، اسپانیایی و پرتغالی!



ادامه مطلب ...


 

ثبت و نظارت برمسنجرهاي گوناگون با Foryoursoft Messenger Detect 3.9.6
Messenger Detect يک نرم افزار کم حجم و قدرتمند براي ضبط و نظارت برروي تمام مسنجرهاي مختلف در شبکه است که شما را قادر مي سازد تمام فعاليت هاي مختلف در شبکه را ببينيد و آنها را به طور مخفيانه ضبط کنيد . از مسنجرهاي مختلف و متعددي پشتيباني ميکند . اين برنامه محصولي از شرکت نرم افزاري Foryoursoft مي باشد که در ادامه از سايت پاتوق يو قابل دريافت است . 
 
نام مسنجرهاي پشتيباني شده توسط اين نرم افزار :
Windows live messenger chat, MSN web chat, Yahoo messenger chat, Yahoo web chat, Facebook chat, AOL (AIM) chat (version before 6.x), AIM Express web chat, ICQ chat, ICQ2Go web chat, MySpace chat, Google Talk web gadget chat, Palringo chat, meebo web chat, eBuddy web chat


ادامه مطلب ...


 

چت کردن کاربران در شبکه های کامپیوتری با LanToucher Messenger v1.55

LanToucher Messenger نام مسنجری است که برای ارتباط بین کامپیوتر های متصل به شبکه محلی ( local ) طراحی شده است و نحوه عملکرد آن به گونه ای است که پیغام ها به طور مستقیم ارسال می شوند و مانند مسنجرهایی مانند یاهو مسنجر نیازی به سرور نمی باشد که مزیت بزرگی به شمار می رود . این ابزار با کاربری آسان خود هنوز هم بهترین گزینه پیغام رسان برای کاربران خانگی و یا شرکت های تجاری به شمار می رود . LanToucher Messenger به گونه ای ساخته شده است که قابلیت نصب بر روی بیشتر سیستم عامل های پرطرفدار ویندوز از قبیل Windows Vista/Windows NT 4/2000/XP/Server 2008/Server 2003 و همچنین Unix/Linux می باشد و با استفاده از پروتوکل های استاندارد SMB/CIFS کار می کند.

این برنامه برخلاف گونه های مشابه از پهنای باند بسیار کمی برای برقراری ارتباط استفاده می کند. همچنین این برنامه برای اجرا تنها به ۱۶ مگابایت رم نیاز دارد که می توان نرم افزار را بر روی سیستم های قدیمی نیز نصب کرده و استفاده نمود. LanToucher Messenger به دلیل نیاز نداشتن به اینترنت از هرگونه حملات هکر ها مصون خواهد ماند و محیطی امن را برای ارتباط ایجاد می کند و می بایست از بابت ورود ویروس ها و سایر بد افزار ها خیلاتان آسوده باشد .



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب