درباره وبلاگ
موضوعات


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 1919
بازدید کل : 149124
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


 

آرشیو کد آهنگ

دانلود این اهنگ




دریافت کد جملات شریعتی
تبادل لينك اتوماتيك
دانلود،دانلود نرم افزار،دانلود رايگان

 

جستجوی سریع و آسان فایلهای تورنت با نسخه جدید نرم افزار Torrent Search 0.11.1

برای این پست از سایت پاتوق یو ، نرم افزار جدید تورنت سرچ را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. نرم افزار Torrent Serach این اجازه را به شما می دهد تا با انتخاب سایز ، نوع ، دسته بندی و ... فایل های تورنت و به گونه ای با فیلتر کردن نتایج ، سریعتر به اطلاعات مورد نظر خود برسید



ادامه مطلب ...


 

دانلود کامل تمام اطلاعات یک وب سایت با Offline Explorer Enterprise v6.0.3658

Offline Explorer نرم افزاری است برای دانلود کل یک سایت، مجموعه  عکسهای Online، انجمن ها و… از گسترده ترین و متنوع ترین سایتهای پشتیبانی شده. پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از دیگر ویژگی های این نرم افزار است. پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از دیگر ویژگی های این نرم افزار است. با استفاده از این نرم افزار حتی می توانید بخش دلخواهی از سایت مورد نظرتان را بصورت نامحدود دانلود نموده و برای مشاهده، ویرایش و یا مرور بصورت آفلاین در آینده مورد استفاده قرار دهید.

 

 

 

قابلیت های عمومی نرم افزار Offline Explorer Enterprise v6.0.3658:
- ذخیره زمان: با این توانایی نرم افزار می توانید بیش از ۵۰۰ فایل را همزمان با هم دانلود نموده و به آسانی و به سرعت اطلاعات اینترنتی را بر روی هارد دیسک کامپیوترتان قرار دهید. این فایل ها همواره برای شما موجود است. بنابراین هیچ زمانی را از دست نخواهید داد.
- انتقال: Offline Explorer به شما اجازه می دهد حتی هنگامی که با Laptop خود در سفر هستید با وب سایت مورد نظرتان در ارتباط باشید. وقتی مسئولین پرواز از شما می خواهند اتصال اینترنتی خود را قطع نمایید، شما هنوز هم وب سایتتان را بر روی هارد دیسک دارید! حتی هنگامی که محتویات آنلاین تغییر یافته و یا جابجا شوند فایلهای شما دست نخورده باقی می مانند.
- ذخیره صوت و ویدئو برای مشاهده آفلاین: در اینترنت فایلهای صوتی و ویدئویی بسیار زیادی وجود دارد. اما ممکن است با مرورگرتان نتوانید آنها را ذخیره نمایید. این نرم افزار می توانید این کار را برای شما انجام دهد. حتی می تواند به سادگی از پروتکلهای RTSP، PNM، NSV or MMS نیز فایل های مورد نظرتان را ذخیره نماید. می توانید فایل هایتان را با بالاترین کیفیت حتی برای اتصالات مودمی نیز ذخیره نمایید.
- کنترل سایتها: به کمک قابلیت زمانبندی قدرتمند این برنامه، می توانید به صورت خودکار سایت های اینترنتی را کنترل نمایید. این قابلیت ساده و در عین حال قدرتمند می تواند در صورت نیاز با اینترنت اتصال برقرار نموده ، اتصال اینترنت را قطع کند، خود را از حافظه خارج نماید و یا زمانی که تمامی دانلودها به پایان رسیدند کامپیوتر را خاموش نماید.
- بروز رسانی وب سایت به صورت محلی: این نرم افزار می تواند کل یک وب سایت را دانلود نموده، به سرعت آن را ویرایش نماید و سپس مجدداً آن را بر روی اینترنت قرار دهد



ادامه مطلب ...


 

پر شدن فرم ها و تایپ خودکار رمز ها و مدیریت پسوردها با AI RoboForm Pro Enterprise 7.1.3.0

AI RoboForm یکی از امن ترین برنامه ها برای یاد آوری کلمه عبور در سایت های مختلف میباشد، این نرم افزار نام کاربر و کلمه عبور را ذخیره میکند و بار هر بار وارد شدن به آن سایت نام کاربر و کلمه عبور به صورت خودکار وارد میکند و شما به سرعت وارد آن سایت میشوید. این برنامه علاوه بر ذخیره کلمه های عبور قادر به ذخیره سازی کلیه اطلاعات فردی شما میباشد و در هنگام پر کردن فرم های عضویت به شما کمک میکند تا فرم را به سرعت تکمیل کنید، یکی از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که شما میتوانید از اطلاعات ذخیره شده نسخه پشتیبان تهیه کنید و هرگاه ویندوز خود را عوض کردید از نسخه پشتیبان استفاده کنید.

 

ویژگی های کلیدی برنامه:
- تمام پسوردهای شما رو به خاطر می سپارد و به صورت اتوماتیک شما را لاگین میکند
- فرمهای طولانی ثیت نام را با یک کلیک پر میکند
- برای امنیت کامل پسوردهای شما را به صورت کدگذاری شده ذخیره میکند
- میتواند پسوردهای تصادفی تولید کند که هکرها نتوانند حدس بزنند
- برنامه های Keylogger رو شکست می دهد چون اصلا از کیبورد برای وارد کردن پسوردها استفاده نمیکند
- از پسوردهای خود پشتیبان بگیرید و انها را بر روی کامپیوترهای مختلف استفاده کنید
- بوسیله GoodSync در هنگام تغییر پسورد ، پسوردهای خود را در کامپیوترهای دیگری که استفاده می کنید به روزرسانی کنید
- بوسیله Pass2Go که هیچ گونه احتیاجی به نصب شدن ندارد (قابل حمل و نقل) پسوردهای خود را جا به جا کنید
- قابلیت کار بر روی مرورگرهای Internet Explorer, AOL/MSN, Firefox
- روبوفرم انتخاب ناشران PCMagazine و از نظر CNET برترین نرم افزار سال شناخته شده
- و…



ادامه مطلب ...


 

نظارت و کنترل رایانه از راه دور با نرم افزار Classroom Spy Professional Edition 3.8.3

نرم افزار Classroom Spy Professional Edition 3.8.3 ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل کلیه فعالیت های تمامی کاربران تحت شبکه و مشاهده تمامی رفتار آنها را به صورت زنده و تصویری می باشد. این نرم افزار به شما امکان مشاهده به طور زنده مانیتورهای کامپیوترهای راه دور را می دهد. از این طریق، شما همیشه می توانید مشاهده نمایید که کاربر روی کامپیوتر راه دور چه کاری انجام می دهد. همچنین با امکاناتی که دارد مدیریت کلاس را به صورت کامل برای مدیران کلاس فراهم آورده و کار آموزش را برای دانش آموزان و دانشجویان آسان تر می نماید. مشاهده و ضبط تمامی فعالیت های تمامی کاربران، جلوگیری کردن از مشاهده وب سایت ها، اجرای نرم افزار های مختلف و یا قطع برنامه های در حال اجرا، مدیریت کردن تمامی کامپیوتر ها از یک محل، راه اندازی کامل، ذخیره فعالیت ها به صورت تصویری در فرمت AVI، جلوگیری از دسترسی به اینترنت، نمایش آنلاین تصاویر از کامپیوتر های تحت شبکه، قابلیت نمایش



ادامه مطلب ...


 

چت کردن کاربران در شبکه های کامپیوتری با LanToucher Messenger v1.55

LanToucher Messenger نام مسنجری است که برای ارتباط بین کامپیوتر های متصل به شبکه محلی ( local ) طراحی شده است و نحوه عملکرد آن به گونه ای است که پیغام ها به طور مستقیم ارسال می شوند و مانند مسنجرهایی مانند یاهو مسنجر نیازی به سرور نمی باشد که مزیت بزرگی به شمار می رود . این ابزار با کاربری آسان خود هنوز هم بهترین گزینه پیغام رسان برای کاربران خانگی و یا شرکت های تجاری به شمار می رود . LanToucher Messenger به گونه ای ساخته شده است که قابلیت نصب بر روی بیشتر سیستم عامل های پرطرفدار ویندوز از قبیل Windows Vista/Windows NT 4/2000/XP/Server 2008/Server 2003 و همچنین Unix/Linux می باشد و با استفاده از پروتوکل های استاندارد SMB/CIFS کار می کند.

این برنامه برخلاف گونه های مشابه از پهنای باند بسیار کمی برای برقراری ارتباط استفاده می کند. همچنین این برنامه برای اجرا تنها به ۱۶ مگابایت رم نیاز دارد که می توان نرم افزار را بر روی سیستم های قدیمی نیز نصب کرده و استفاده نمود. LanToucher Messenger به دلیل نیاز نداشتن به اینترنت از هرگونه حملات هکر ها مصون خواهد ماند و محیطی امن را برای ارتباط ایجاد می کند و می بایست از بابت ورود ویروس ها و سایر بد افزار ها خیلاتان آسوده باشد .



ادامه مطلب ...


 

دانلود و ذخیره نقشه های گوگل با Google Maps Downloader 6.64

Google Maps Downloader 6.64 نام نرم افزار کوچکی می باشد که وظیفه ذخیره سازی عکس های GoogleMaps را بر عهده می گیرد و کاربران به کمک آن می توانند عکس مورد نظر خود را در کمترین زمان دریافت کنند. با کمک این نرم افزار پس از ذخیره سازی عکس ها شما می توانید بدون نیاز به اینترنت و با ابزار موجود در نرم افزار عکس ها را مشاهده نمایید و دیگر لازم نیست تا برای هر بار مشاهده تصاویر به اینترنت متصل شوید.



ادامه مطلب ...


 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب